Naam:
niwiro.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Wij, Nick, Wil & Ronald of wel NiWiRo zoals wij zo langzamerhand bij familie en vrienden bekend zijn.

Waarom een reislog ? Om later nog eens op de reis terug te kijken en te gebruiken als geheugensteun. Maar, ook om die het leuk vinden te laten meegenieten van onze trip door Z.A.

Over mijn reis

Naar aanleiding van een werkbezoek van Ro eind 2010 aan een raffinaderij in Durban en na een bezoek aan Joost & Caroline die al enkele jaren in Leisure Bay aan de oostkust wonen en Ro alvast een voorproefje gaven is het gaan borrelen.

Ook hebben Wi en Ro onvergetelijke herinneringen aan hun eerste bezoek aan Afrika. Zo'n 20 jaar geleden bezochten zij Kenia en vielen van de ene in de andere verbazing. Een prachtig en veelzijdig continent waar ze zeker nog eens zouden terugkeren. Maar dan nu met z'n drieën.

Bezochte landen

Ik heb 45 landen (18%) bezocht:

Andorra, Bahrein, België, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Filipijnen, Frankrijk, Griekenland, India, Indonesië, Italië, Jordanië, Kenia, Koeweit, Kroatië, Lesotho, Liechtenstein, Luxemburg, Maleisië, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oman, Oostenrijk, Pakistan, Polen, Qatar, San Marino, Saoedi-Arabië, Servië, Singapore, Spanje, Sri Lanka, Swaziland, Thailand, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.